Var ett tag sen

Ojdå hihi var några dar sen jag skrev.
Få se vad har hänt? Ja ni... Benjamin har krupit... MEN det var ett par steg bakåt! Suck hahah
Nu ålar han sig...bakåt! :) inte framåt bara bakåt. Men ja ja han tar sig nånstans nu iaf hehe

Var hos läkarn idag, fått lite grejs som måste användas, suck! Men ja ja e ba'gört! :)

Annars har det inte hänt så mkt. Shoppat lite grejs som ska hämtas imorn :) 2 klänningar t pandan, 2 klänningar t mig, 3 flaskor t Benjamin, 2 Xbox spel (så nu måste jag ta hem spelet (konsolen) från syrran oxå) å ett par stövlar t mig :) yejj!!!

Idag blir det kosert. Är amanda som ska ha den å vi ska självklart åka o kolla/lyssna :)
Idag ska jag även träffa Goa Emma oxå. Wieee...

Mer än så har inte hänt än hehe

Hopp å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0